blogger statistics

order form

Name:
Email Address:
address
phone number
item

Get your own free form like this one.

Tuesday, April 5, 2011

say no to backout buyers

SALAM.. alhamdullilah terima kasih atas sambutan anda bagi pre order felt 1st batch. order saya
dah tutup sebab tempahan dah lebih limit takut tak dapat handle.. insyallah end of this month saya buat pre order 2nd batch.. and saya nak maklumkan bahawa syarat utama perniagaan yang saya jalankan ialah setiap order yang telah ditempah dan dibayar tidak boleh dicancelkan. dan jika anda ingn cancel saya tak akan memulangkan duit anda. SAY NO TO BACKOUT BUYERS. harap anda fikirkan tentang kami. dan kami tak gunakan duit anda untuk bersuka ria dan ingin menipu anda. jika kami ingin menipu, kami tak akan mendaftarkan diri dengan suruhanjaya syarikat malaysia.kami juga tahu halal haram... dan bagaimana pula anda katakan kami menipu anda sedang kami tiada masalah dengan pelanggan kami yang lain...??dan anda juga perlu faham keadaan kami. ada kala kami buat tempahan terus dan duit anda adalah menjadi modal kami. bagaimana kami ingin pulangkan jika duit itu telah kami gunakan untuk membayar barang yang ditempah. sekian terima kasih... dan sesiapa yang telang mengisi order form dan tidak mahu teruskan order sila inform kepada kami, supaya kami tidak tertunggu kami tidak marah jika anda cancelkan order sebelum membuat bayaran..

anda senangkan kami kami senangkan anda. =))

sekian terima kasih.. atas kerjasama anda.. =))
~~ with love~~___ adyarts n craft____

2 comments:

Adila said...

haa...yey!yey!! buat lagi.....dila nak beli lg banyak2...haha!!

Anonymous said...

hai...
kalo ada nak order lagi nt maklumkan kat saya ye...felt biasa n printed felt...

email :- chayork@yahoo.com

thanks ... :)